[+48] 85 711 95 58
od pon-pt w godzinach 8:00 do 17:00
Zastosowana technologia i rozwiązania techniczne są wysoko cenionym atutem pojazdu którego terenem działania są miejsca pozbawione infrastruktury drogowej. Sprawdzona i trwała konstrukcja sześciocylindrowego silnika rzędowego o pojemności 4,2 litra jest jedną z najczęściej produkowaną jednostką na świecie, co czyni ją najbardziej dostępną na rynku.
Właściwości EMC (kompatybilność elektromagnetyczna) są korzystne ze względu na podstawową budowę pojazdu, co skutkuje dobrymi parametrami komunikacyjnymi w każdym systemie radiowym.
Silnik: | 4,2, 6 cylindrowy rzędowy, OHC |
Filtry: | filtr paliwa i powietrza o zwiększonej wydajności |
Skrzynia biegów: | 5-stopniowa automatyczna |
Przekładnia: | H/L |
Blokady mostów: | 100% blokada mostu na przód i tył |
Hamulce przód/tył: | klocki hamulcowe/bębny |
Opony przód/tył: | 315x75R16 |
Felga: | 16x8 z podwójnym rantem |
Opona: | Hutchinson VFI |
Zawieszenie przód/tył: | Sprężyny o zwiększonej wytrzymałości |
Amortyzatory : | Amortyzatory o zwiększonej wytrzymałości |
Długość: | 4.990mm |
Szerokość: | 1.770mm |
Wysokość: | 2.120mm |
Rozstaw osi: | 2980mm |
Prześwit: | 420mm w najniższym punkcie |
Zbiornik paliwa: | 2 zbiorniki - 90 + 90 litrów |
Akcesoria dodatkowe: | Dodatkowe lampy ksenonowe |
Zdalnie sterowany szperacz | |
2 dodatkowe, wysoko montowane światła cofania | |
4 dodatkowe, boczne światła robocze | |
Światła na podczerwień | |
System BlackOut | |
Skompresowane powietrze: | Dodatkowe zbiorniki z sprężonym powietrzem |
Elektryka: | 12V z podwójną baterią 105aH |
Generator 120A | |
Konwerter 24V | |
Rozmieszczenie gniazdek na życzenie |
od pon-pt w godzinach 8:00 do 17:00