Systemy Defence

Limp Mode Override

Toyota Land Cruiser V8/200 jest wyposażona w  standardowy silnik diesla, sterowany elektronicznie jaki oferuje Toyota. Jednostka sterująca (ECU) posiada funkcję trybu awaryjnego, która redukuje działanie w sytuacji gdy wykryty zostanie błąd w działaniu silnika i umożliwia na jazdę w trybie awaryjnym bez niebezpieczeństwa uszkodzenia silnika.

W wyjątkowych sytuacjach posiadanie pełnej mocy silnika może okazać się kluczowe, a przejście w tryb awaryjny mogło by być niebezpieczne.

Gdy konieczna jest pełna moc i jest to ważniejsze niż uszkodzenie silnika lub skrzyni  biegów, zainstalowany system LOS omija wejście samochodu w tryb awaryjny i pojazd nadal posiada maksymalną moc.

Jeśli wejście w tryb awaryjny jest nie do zablokowania, dodatkowy system przejmuje sterowanie zapłonem i zapewnia dostateczną moc pojazdu.

System dezaktywujący tryb serwisowy  jest możliwy do zainstalowania w każdej Toyocie Land Cruiser V8/200.

 

Zainteresowany?

napisz lub zadzwoń

Formularz kontaktowy

[+48] 85 711 95 58

od pon-pt w godzinach 8:00 do 17:00